صفر تا صد فروش آنلاین
نوشته شده توسط : زپو

 صفر تا صد فروش آنلاین


توضیحات

آیا می دانید میزان فروش اینترنتی در ایران در سال گذشته فقط از طریق شبکه پست بیش از چهل میلیادر تومان بوده است؟

آیا آماده اید تا با هم از جزییات درآمد آنلاین با خبر شویم؟ اینکه چه کار باید بکنیم تا مالک بخشی از این درآمد که روز به روز بیشتر می شود باشیم؟

چه چیزی لازم داریم؟

چگونه کار را شروع کنیم؟

چقدر زمان نیاز داریم؟

با سرمایه کم هم می توان کاری کرد؟

همه را در این کتاب پیدا می کنید!

خیلی ساده است!

 

شانزده یا هفده ساله بودم که زندگیم با اینترنت گره خورد و از آن روز به بعد تقریبا درآمدی نداشته ام که اینترنت در آن نقش نداشته باشد!
در حال حاضر مشاور بازاریابی اینترنتی شرکت هایی همچون ایران خودرو، کوپنت (وابسته به گلرنگ)، آریا گستر (پرشین بلاگ)، باشگاه هواداران برج میلاد، وب سایت های خبری مختلف، خبرنامه های اینترنتی با موضوعات عمومی و اختصاصی و فروشگاه های اینترنتی مختلف هستم.

عادت نداشته ام که زیاد وارد جزییات شوم و سعی می کنم این عادتم را حفظ کنم!
شکست های زیادی را تجربه کردم که امروز از آن ها هم با افتخار به عنوان پله هایی برای موفقیتم یاد می کنم. هرچند هنوز راه طولانی تا موفقیت در پیش است.


خرید و دانلود  صفر تا صد فروش آنلاین






:: برچسب‌ها: صفر , تا , صد , فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: